Türk Telekom rezaletinde 10. gün

Yayın tarihi: 17 Ekim 2022 Pazartesi 10:03 am - Güncelleme: 17 Ekim 2022 Pazartesi 3:40 pm

Türk Telekom beceriksizliklerine her gün bir yenisini ekliyor. İnternet bağlantı kopukluğunu 10 gündür gideremeyen Türk Telekom, her gün aynı şekilde “Teknik ekibimiz sorunla ilgili çalışmalarını sürdürüyor” mesajı atıyor. Ancak teknik ekibi hiç ortada göremiyorsunuz.

Türk Telekom, vatandaşları canından bezdirmeye devam ediyor. Muğla Bodrum’da 10 gün önce kesilen bağlantı için, Türk Telekom yetkilileri, önce belediyeyi “kabloları kopardı” diye suçladı ama öyle bir durumun olmadığı ortaya çıktı. Sonra ‘Port’ arızası dendi. Ancak, ne gelen oldu, ne giden. Her gün, ‘Çalışmalar sürüyor’ mesajıyla abone oyalandı.

8838159211 Müşteri hizmet nolu 36778354853 nolu evdeki abone O.G., 48 saatte arızayı giderme taahhütü veren Türk Telekom’un, 10 gün geçmesine rağmen hizmet alamayınca, hattını kestirmek istedi. Ancak arızayı 10 gündür gideremeyen Türk Telekom, bu kez kendisine kalan 10 aylık süre için 1630 lira fatura çıkardı. ‘Siz internet taahhüdünüzü yerine getirmiyorsun, kullananamadığım hizmet için niye bu parayı ödeyeceğim deyince de, ‘İcra’ ile tehdit edildi.

CEO ÜMİT ÖNAL ‘İLETİŞİM’ YAZDIĞINA PİŞMAN OLDU

Türk Telekom rezaleti!

Türk Telekom’un gazabına uğrayanlar birkaç kişiyle sınırlı değil tabii ki. Türk Telekom CEO’su Ümit Önal, Twitter hesabında ‘İletişim’ diye tek bir kelime yazdı. Bu paylaşıma gelen yorumlar Telekom’un içler acısı halini gösteriyordu.

Bir kullanıcı, “Şovu kes, icraat yap CEO bey. Senin işin iletişime katkı sağlamak, iletişimimize engel olmak değil. Siz, “BECERİKSİZ” ya da “İNTERNETSİZLİK” yazsanız daha iyi olur. Ayın 21’inden beri, TAM 14 GÜNDÜR internetimiz yok! Arayan hanımefendi 5’inde bağlanacak diyor. Şehrin göbeğinde, 2 ekip yollayıp da sorunumuzu çözmekten acizsiniz. Rezil kere rezilsiniz.” diye isyan ediyordu.

Yüzlerce insandan gelen tepkilerden birkaçı da şöyleydi:

– “İletisemiyoruz. 3 haftadır internetim kesik teknik desteği aradigimda bölgesel arıza var denip kapatılıyor ama bölgeye hiç bir teknik ekip gelmiyor. Arızanın kendi jendini tamir etmesini mi bekliyorsunuz”

– “İletişim mi, espri herhalde? Sattığı paket hızını sağlayamayan, bunu bir sorun olarak bildirdiğinizde sizinki iyi insanlar şu hızlarda kullanıyorlar gibi bir cevap aldığınız firma…”

– “1 haftadır uğraşıyorlar binada sadece bizde yok aciliyet bildirip şikayet oluşturmama rağmen kendi bildiklerini yaptılar. Bi de kullanmadığım zamanlarda para ödemeyecekmisim. Sizce tek sorun para mı?”

– “Tam iki haftadır. İnternet kullanamıyorum. Kablo kopmuş deniliyor. İlgilenen yok. Faturayı da ödemek zorundayım. Böyle bir rezillik olamaz.”

– “Anca İLETİŞİM e geçiyorlar. Ne bir araç, ne bir ekip, ne bir kablo, ne bir şuna başladık. Yazık. Tekelleşme böyle bir şey, alternatif yokki!”

– “1 aydır interneti bağlatmaya çalışıyorum. Sadece port değişikliği yapılacak onu yapmaya bile tenezzül etmeyen firmasınız. 4 aydır internet kullanamıyorum Türk Telekom yüzünden.”

– “Senelerdir müşterisiyim ve bu kadar atıp tutup müşterisini mağdur eden bir firma daha yoktur olamaz.! Taahhütü bozayım dedim başka firmaya geçiş için dünyanın meblağını çıkardılar ama ilk fırsatta bay bay.! ”

Türk Telekom teknik servis rezalet

Türk Telekom şikayetlerden başını kaldıramıyor

HABERİMİZ SES GETİRDİ

TELE1’in gündeme getirmesinin ardından Türk Telekom harekete geçti. Bodrum’da 10 gün sonra Tarık Avcı isimli uzman gelerek 5 dakika içinde sorunu çözdü.