Türk Telekom rezaleti!

Yayın tarihi: 14 Ekim 2022 Cuma 8:35 am - Güncelleme: 14 Ekim 2022 Cuma 9:12 am

Türk Telekom hakkındaki şikayetler bitmek bilmiyor. Prime müşterisine ’48 saatte sorunu çözme’ taahhütü olan Türk Telekom 1 haftadır müşterisinin sorununu çözemiyor.

Hariri ailesinin sahibi olduğu Oger Telecom, Türk Telekom’u soymasının ardından borçlu olduğu 3 bankaya hisseleri bırakarak ülkeden kaçmıştı. Bankalar 4 yıldır hisselerini satmaya çalışıyordu. Türkiye Varlık Fonu’nun, 2026 yılında bedelsiz olarak devlete geçecek olan Türk Telekom’u 1 milyar 650 milyon dolar krediyle satın almasının ardından müşterilerin Türk Telekom’la ilgili şikayetleri bitmek bilmiyor.

Görselde sorunu çözmek için günlerce başvuru yapmak zorunda kalan vatandaşa sadece kısa mesajla dönüş yapıldığı görülüyor.

Prime müşterisine sorunu ’48 saatte çözme’ taahhütü olan Türk Telekom bu taahhütünü yerine getirmiyor. Vatandaş sorunlarını çözmek için karşısında muhatap dahi bulamıyor. Sadece kısa mesaj ile bilgilendirme alan vatandaş aradığında müşteri temsilcisinden doğru bilgiyi alamıyor.

Konuyla ilgili şikayetler ise giderek artıyor. Müşteri Hizmetleri’ne zor ulaşılması, sorunu çözmek için teknik ekibin bir türlü gelmemesi ve internetin yavaşlığı en çok şikayet edilen konular arasında.

MÜŞTERİ TEMSİLCİLERİNİN BİLGİSİ YOK

Dikkat çeken bir diğer konu ise müşteri temsilcilerinin bilgisizliği. Teknik ekip ile müşteri temsilcisi farklı konuşuyor. Teknik ekip ‘hat kopmuş’ derken bunun üzerine müşteri temsilci bölgede sıkıntı olduğunu söylüyor. Bodrum’da yaşayan bir vatandaş sinyal gözükmesine rağmen interneti olmadığı şikayetiyle aradığında müşteri temsilcisinden “BEDAŞ, İski koparmış kabloyu” yanıtını alıyor. Vatandaş “Burada AYDEM, MUSKİ var” dediğinde ise ‘belediye koparmış’ yanıtını alıyor.

3 bankayı kurtarmak için Türk Telekom 1 milyar 650 milyon dolara satın alındı