Trendyol ürün iptali nasıl yapılır?

Yayın tarihi: 6 Nisan 2021 Salı 1:16 pm - Güncelleme: 6 Nisan 2021 Salı 1:16 pm

Trendyol alışveriş platformundan alışveriş yapan vatandaşlar siparişlerinin ne zaman geleceğini merakla araştırmaya devam ediyor. Hızlı kargo sistemini kullanmak isteyenler ise siparişinin kaç günde eline ulaşacağını arama motorlarından aramaya devam ediyor.

Türkiye’nin en büyük alışveriş sitelerinden biri olan Trendyol, yaptığı indirimlerle birçok kişi tarafından tercih edilmeye devam ediyor. Trendyol’dan alışveriş yapan vatandaşlar kargolarının ne zaman gelceğini merak edip incelemeye devam ediyor. Peki, Trendyol siparişi ne zaman gelir? Trendyol hızlı kargo kaç günde gelir? Ayrıntılar haberimizde… TRENDYOL

SİPARİŞİ NE ZAMAN GELİR?

Satın aldığınız ürünler ürün ayrıntı sayfasında söylenen teslimat tarih aralığında teslim edilir.
Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine “Hesabım” bölümünde “Siparişlerim“ sayfasından da ulaşabilirsiniz. Üründe “24 saatte kargoda” yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir. Bu ürünler “HIZLI TESLİMAT” ürünleridir. Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz. Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını “Hesabım” bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?” linkinden takip edebilirsiniz.
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Trendyol.com | Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo şirketinden bilgi SMS’i alırsınız.
Bu SMS ve bilgi mesajı geldikten sonra kargonuzu 2 biçimde takip edebilirsiniz; Bilgi mesajının içerisinde yer verilen “Kargo Takip” linkinden takip edebilirsiniz.
Fatura bilgilerinde değişiklik yapmak; Ana sayfada yer verilen “Hesabım” bölümünde bulunan ”siparişlerim” sekmesinden siparişinizin vaziyetini kontrol edin.
Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan yeni fatura bilgilerinizi iletin. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer verilen ”Canlı yardıma bağlan” butonudur. Eğer siparişiniz “Kargoya verildi ” statüsünde ise değişiklik yapılamaz. Sipariş nasıl iptal edilir? Yanlış ürün sipariş ettiyseniz yahut fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce iptal edebilirsiniz.

Talebini bize 3 biçimde iletebilirsiniz:
1. Mobilden Hesabım > Siparişlerim sekmesinden “Detaylar” a tıklayıp “Siparişi İptal Et” butonunu kullanarak siparişlerini kendiniz hızlıca iptal edebilirsiniz. Ürünleriniz kargolanmak üzere hazırlanmaya başlandı ise bu buton görünmez olur. 2. Web anasayfasından Hesabım > Siparişlerim sekmesinden “Sipariş Ayrıntıyı” ına tıklayıp “Sipariş İptal” butonunu kullanarak siparişlerini kendiniz hızlıca iptal edebilirsiniz. Ürünleriniz kargolanmak üzere hazırlanmaya başlandı ise bu buton görünmez olur. 3. Öte yandan “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer verilen “Canlı Yardıma Bağlan” butonuna bağlanarak Müşteri temsilcilerimizden de destek alabilirsiniz. Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise iptal yapılamaz. İade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.Ücret iade işlemleri 2 iş günü içerisinde tamamlanır. İadeniz tamamlanıp bankanıza iadeniz yapıldığında email ile bilgilendirileceksiniz. Kargo firması adresinizde bulunamamanız vaziyetinde paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi söylenen şubeden almazsanız siparişiniz trendyol’a iade edilir.

Reuters analiz yaptı: Gıda alışverişi Türkler için yük haline geldi!