Bankalarda erişim sorunu! Yapı Kredi’den açıklama

Yayın tarihi: 23 Kasım 2021 Salı 4:05 pm - Güncelleme: 23 Kasım 2021 Salı 4:16 pm

Türkiye’de birçok kişi, bankalarının mobil ve internet bankacılığına erişim sorunu yaşadığını bildirdi. Konuya ilişkin ilk açıklama Yapı Kredi Bankası’ndan geldi.

Döviz kurundaki artışın önlenememesiyle birlikte birlikte bankalar döviz alım-satım işlemlerini kısa süreli olarak durdurdu. Son olarak doların 13 TL’yi aşmasının ardından birçok bankaya erişim sorunu yaşandığı belirtildi. Konuya ilişkin henüz herhangi bir bankadan açıklama gelmedi.

Yapı Kredi internet bankacılığı ve mobil bankacılık uygulamasını kullanan birçok müşteri, bugün öğle saatlerinde sonra mobil uygulamada bazı sorunlar yaşadığını bildirdi. Yapı Kredi Bankası ise mobil uygulamasına sistemde yaşanan bir sorundan kaynaklı erişim sağlanamadığı aktarırken bunun geçici bir sorun olduğunu bildirdi. Yaşanan aksaklığın, hızla artan dolar kuru ile ilişkili olduğu öne sürülüyor.

Ayrıntılar geliyor…