Akbank’tan kişisel veriler hakkında açıklama

Yayın tarihi: 9 Temmuz 2021 Cuma 1:49 pm - Güncelleme: 9 Temmuz 2021 Cuma 1:51 pm

Akbank‘ta, iki gün süren kesinti siber saldırı iddialarını beraberinde getirdi. Banka’dan konuyla ilgili, “Müşterilerimizin kişisel verileri her zaman olduğu gibi güvendedir” açıklaması geldi.

Akbank, yaklaşık iki günlük kesintilerin ardından normale döndü. Banka, tüm hizmetlerin devreye alındığını duyurdu. Banka yaşanan problemin ana bilgisayarlardaki teknik sorundan kaynakladığını söylese de siber saldırı iddiaları gündeme geldi.

Banka, siber saldırıya uğradığı ve müşteri bilgilerini çaldırdığı iddialarına sosyal medya hesabı aracılığıyla yanıt verdi. Konuyla ilgili yapılan açıklamada, şöyle denildi:

“Bazı sosyal medya hesaplarında bankamız müşteri bilgilerine ulaşıldığı yönündeki iddialar kesinlikle gerçeği yansıtmamaktadır. Müşterilerimizin kişisel verileri her zaman olduğu gibi güvendedir. Söz konusu paylaşımlara karşı tüm yasal yollara başvurma hakkımız saklıdır.”

Hacker grubu Anonymous’tan Akbank açıklaması

Akbank’tan bir ‘kesinti’ açıklaması daha