Video paylaşım platformu YouTube, reklam engelleyicilere yönelik yeni bir önlem hazırlığı yapıyor. Google'a ait dev şirket, platforma üçüncü parti reklam engelleme uygulamalarıyla erişen kullanıcıların sorun yaşayabileceğini açıkladı.
Google bünyesindeki video paylaşım platformu YouTube, üçüncü parti reklam engelleyici uygulamalara karşı mücadelesini büyütme kararı aldı. Şirket, mobil cihazlarda kullanılan reklam engelleyicilere yönelik yeni politikalarını hayata geçirdi.
Şirket, yaptığı güncellemeyle videolara üçüncü parti reklam engelleme uygulamalarıyla erişen kullanıcıların ara belleğe alma sorunlarıyla karşılaşabileceğini veya "Aşağıdaki içerik bu uygulamada mevcut değil" ifadesinin yer alacağı bir hata mesajıyla karşılaşabileceğini açıkladı.
Geçtiğimiz yıl YouTube, kullanıcıları video izlerken reklam izlemeye veya YouTube Premium'a kullanıcısı olmaya teşvik etmek için reklam engelleyicilere karşı savaş açmıştı. Reklam engelleyici kullanan kullanıcılara eklentiyi kapatmalarını söyleyen uyarıların ardından, bu tür eklentileri kullananlara site genelinde yavaşlatma uygulamaya başlanmıştı.
Donanımhaber'de yer alan bilgiye göre, YouTube artık politika değişikliğine giderek, üçüncü taraf uygulamaların reklamları engellemesine izin vermediğini çünkü bu durumun içerik üreticilerinin görüntüleme karşılığında ücret almasını engellediğini belirtiyor.
YouTube açıklamasında, "Üçüncü taraf uygulamaların API'mizi kullanmasına yalnızca API Hizmetleri Hizmet Şartlarımıza uymaları durumunda izin veriyoruz. Bu şartları ihlal eden bir uygulamayı tespit ettiğimizde platformumuzu, içerik üreticilerimizi ve izleyicilerimizi korumak için gerekli önlemleri alacağız." ifadelerini kullandı.
https://tele1.com.tr/youtubedan-deepfake-hamlesi-1030333/