Çok yıllı anlaşmanın bir parçası olarak HP, kulübün 121 yıllık tarihinde logosu Real Madrid formasının kolunda yer alan ilk marka olacak. Sponsorluk, erkek ve kadın takımlarının yanı sıra gençlik programlarını da kapsıyor.
Buna ek olarak HP, kulübün en yeni teknoloji ortağı olacak. Bu işbirliği, kulüp alanlarının dijital dönüşümünü hızlandırmayı ve Real Madrid taraftar deneyimini yeni Santiago Bernabeu kompleksinin bir parçası olarak oyunlar, kulüp operasyonları ve yüz yüze deneyimler de dahil olmak üzere daha yüksek bir seviyeye taşımayı amaçlıyor. HP Pazarlama ve Kurumsal İlişkiler Direktörü Antonio Lucio, “HP ve Real Madrid taraftarları memnun etme, olağanüstü performans sağlama ve topluluklar üzerinde olumlu bir etki yaratma konusunda ortak bir tutkuya sahip iki ikonik küresel marka” diyerek şunları ekledi: “Real Madrid ile ortaklık yapmaktan onur duyuyoruz ve paylaştığımız toplulukları güçlendirirken taraftarlar için harika yeni deneyimler yaratmak üzere HP’nin teknolojisinin ve markasının gücünden yararlanmak için birçok heyecan verici fırsat görüyoruz.” İmza törenine RM Başkanı Florentino Pérez, HP’den Lucio, Real Madrid A takım antrenörü Carlo Ancelotti ile erkek ve kadın futbol takımlarının kaptanları da dahil olmak üzere her iki kuruluştan temsilciler katıldı. RM oyuncuları yeni sponsorlu formalarını ilk kez 4 Şubat’ta Atlético de Madrid’e karşı oynayacakları maçta giyecekler. Her iki marka da spor ve teknoloji aracılığıyla toplulukları güçlendirme, saygınlığı ve kapsayıcılığı geliştirme vizyonunu paylaşıyor. HP, dünya çapında milyonlarca insan için dijital eşitliği hızlandıran girişimler yoluyla dijital uçurumla mücadele ederken, RM daha kapsayıcı bir spor topluluğu yaratmaya kararlı bir kulüp olarak ön plana çıkıyor. Yeni sponsorlukları sayesinde iki şirket, dijital uçurumun kapatılması da dahil olmak üzere toplumsal sorunları ele alan programları birlikte oluşturacak.
Kaynak: TELE1