OnePlus akıllı telefon sektörüne adını kazıtacak hamlelerle devam ediyor

Yayın tarihi: 2 Ağustos 2021 Pazartesi 8:00 am - Güncelleme: 1 Ağustos 2021 Pazar 1:14 pm

OnePlus, geçen stratejik bir değişim geçirdi. Nord serisinin piyasaya sürülmesiyle, şirket Avrupa ve Hindistan’da agresif bir şekilde yeni pazarlara açılmayı başardı. Tüm bunlar markanın bilinirliğini artırdı.  OnePlus, gelişimini yayınlanan raporlarla da kanıtladı.

Şirketin büyümesi, yılın ilk yarısında dünya çapındaki sevkiyat sayısında %257 artışla sonuçlandı. OnePlus, Ocak ayından bu yana 1 milyondan fazla Nord N cihazı sattığını duyurdu. Şirket, ABD’de ilk yarıda yıllık %428’lik bir artış gördüğünü iddia ediyor. Avrupa’da da durum farklı değil. Avrupa’da, şirket gönderileri yıllık bazda %301 arttı. Counterpoint Research verileri, şirketin 2021’in ikinci çeyreğinde premium akıllı telefon pazar segmentinde %48 pazar payı aldığını ortaya koyuyor. Son olarak, OnePlus’ın yalnızca 9 serisini sattığı Çin’de, sevkiyatlar bu yılın ilk yarısında yıllık bazda %124 arttı.

 

OnePlus

Tüm bunlar gerçekten de OnePlus için harika haberler diyebiliriz. Şirket büyümesi zor olan ABD pazarında bile çok hızlı büyüyor. OnePlus’ın çok hızlı büyümesi bir noktada durma yşaması anlamına da gelebilir, ancak bunu sadece zaman gösterecek. Şirket Oppo ile daha sıkı bir şekilde bütünleştiğine göre, büyüme stratejisinde kararlı olacağı kesin. OnePlus’ın bu ivmeyi sürdürüp sürdüremeyeceği zamanla belli olacak.

Elon Musk Epic Games’i haklı buluyor: İnternete küresel vergi çıkışı