Geçtiğimiz yıl Aralık ayında Kartallı komşuların talep, öneri ve sorunlarını yerinde dinleyip çözmek için sahaya inen ve şimdiye kadar 70 bine yakın haneye ulaşan Kartal Belediyesi Komşu İletişim Merkezi (KİMER) Saha Ekibi, kademeli normalleşmenin ikinci etabında da bir yandan sıkı bir eğitimden geçerken diğer yandan mahalle ziyaretlerine devam ediyor.
Alanında uzman personelden oluşan KİMER Saha Ekibi, geçen Aralık ayından bu yana pandemi kuralları çerçevesinde iki kişilik gruplar halinde Kartal’ın 20 mahallesini dolaşıp kapıları tek tek çalarak anketler yapıyor, vatandaşların sorunlarını dinliyor, talep ve önerilerini tek tek kayıt altına alarak ziyaretin sonunda kendilerine hijyen kitlerini teslim ediyor. Bu yoğun ve özverili çalışma programının yanında Kartal Belediyesi tarafından ekiplere bir de eğitimler veriliyor. Kartal Belediyesi’nin meclis salonunda gerçekleşen eğitimlerden biri de Teknik Başkan Yardımcısı Ali Apaydın tarafından verildi. Eğitime KİMER’in sahada görevli çalışanları tam kadro katılım sağladı. Başkan Yardımcısı Ali Apaydın, saha personeli ile mahallelerin genel durumunu, demografik yapılarını, istatistiksel verilerini, sürdürülen çalışmaları, hizmete geçen ve her bir mahalle için tasarlanan projeleri paylaştı. Tüm gün süren eğitim, sunum ve anlatımın ardından soru-cevap kısmı ile sona erdi. Verilen geniş kapsamlı eğitimler sayesinde saha personelinin vatandaşlara yönelik bilgi paylaşımında bulunmaları, vatandaş tarafından yöneltilen sorulara güncel bilgilerle yanıt vermeleri sağlanıyor. KİMER Saha Ekibine yönelik eğitimler, düzenli aralıklarla tekrarlanacak. Kartal’da ikamet eden vatandaşlar, Komşu İletişim Merkezi’ne 444 4 578 numaralı telefonu arayarak ulaşabilir.
Muhabir: Alp Yanardağ