Instagram Reels reklamları ile ilgili yeni detaylar ortaya çıktı. Özellikle son dönemlerde sosyal medya şirketleri reklamlara çok daha fazla önem gösteriyor. Hadi gelin konuyla ilgili tüm detaylara birlikte bakalım.
Sosyal medya markaları genellikle reklamlar üzerinden gelir elde ediyor. Özellikle Facebook ve
Instagram gelirlerin neredeyse tamamını reklamlara borçlu. Ancak görünen o ki reklamlardan elde edilen kazançlar henüz yeterli değil. Bunun için yeni platformlarda ek kazançlar elde edilmek isteniyor.
TikTok platformuna son derece benzer olan
Reels, reklamlar konusunda ciddi bir destek sunacak gibi görünüyor. Kısa bir süre önce yine benzer dedikodular ortaya atılmıştı. Fakat hiç kimse reklamların nasıl gösterileceğini bilmiyordu. Şimdi ise bu reklamların kullanıcılara nasıl sunulacağı neredeyse kesinleşti.
Instagram platformu içerisinde geliştirilen ve
TikTok ile son derece benzer olan Reels, bazı reklam özellikleri alacak. Bu reklamlar story geçişlerinde kullanıcılara gösterilecek. Böylece adeta Reels videosu izler gibi olacaksınız. Sosyal medya şirketleri son dönemlerde bu tür bir reklam stratejisi izliyor.
Kullanıcılar sosyal medya sitelerini gezerken story geçişlerinin bozulmasını istemiyor. Bu nedenle story içerisine doğru bir şekilde yerleştirilmiş reklamlar büyük önem taşıyor. Reels reklamları ise yine aynı strateji ile oluşturulacak. Ayrıca
30 saniye uzunlukta olacaklarını söyleyebiliriz.
Son olarak bu özelliğin çok kısa bir süre içerisinde kullanıcılara sunulacağını söyleyelim. Fenomenler muhtemelen yine en kazançlı çıkan gruplar içerisinde yer alacak. Eğer sizler de içerik üretiyorsanız ve
Reels videoları üzerinden reklam almak istiyorsanız şanslı bir yıl sizi bekliyor. Peki sizce Reels gibi uygulamalarda reklam kullanılması olumsuz etki yaratır mu?