Google görseller karşılaştırma imkanı sunacak

Yayın tarihi: 8 Ağustos 2019 Perşembe 10:17 am - Güncelleme: 8 Ağustos 2019 Perşembe 10:17 am

Görselliğe verilen önemin artması ile birlikte, Google görseller tarzı platformlar çok daha fazla özellik kazanmaya başladı. Arama motoru devinin yaptığı bazı görsel güncellemeler sayesinde, görsel aramaların çok daha efektif hale geldiğini söyleyebiliriz. İşte haberimizin detayları.

Google tarafından gerçekleştirilen yeni güncellemenin daha çok tüm bilgileri aynı ekranda toplamakla ilgili olduğunu söyleyebiliriz. Örneğin Google üzerinden herhangi bir görsele tıkladığınızda, sağ alt köşede onunla ilgili bütün başka görseller ortaya çıkıyor. Ayrıca ürün bilgisi de görsel tanıtımı da yine aynı sayfa içerisinde gerçekleştiriliyor.

Google tarafından verilen görseller hizmeti, aynı zamanda karşılaştırma yapılmasını sağlayarak çok daha tatmin edici bir kullanıcı deneyimi sunuyor. Bunun ağırlıklı olarak alışveriş sitelerine önemli bir pozitif etki yaratacağını düşünüyoruz.

Alışveriş amacıyla Google’ın görseller platformunu kullanan kişiler için önemli bir özellik daha geldi. Alışveriş yapmak isteyen kişiler genellikle diğer ürünleri de seçtiği ürünlerle kıyaslamak ister. Bunun yapılabilmesi için kolaylık sağlayan Google platformu, ekranın hemen sağ köşesinde ürün ve fiyatlar ile ilgili bir kıyaslama bölümü oluşturdu.

Temmuz’da en çok satan otomobil markaları

Google tarafından görseller ile ilgili gerçekleştirilen tüm bu özellik değişimleri, şu an için deneme amaçlı yapılıyor. Eğer kullanıcılardan olumlu tepkiler gelirse, muhtemelen Google bunları daha da geliştirecektir. Peki sizce de görseller ile ilgili yapılan bu değişiklikler tatmin edici mi? Fikirlerinizi yorumlar bölümünden bizlere aktarabilirsiniz.