Taze makarna markası Yummy Cheese Pasta, Sapanca lansmanında gelecek planlarını açıkladı
Çeşitliliği ve çok sayıda sosla lezzetlendirme imkanı bulunan makarna, dünyanın hemen her yerinde sevilen bir yiyecek olarak tüketiliyor. Uluslararası bir araştırma,
makarna yemenin mutlu verdiğini g
österiyor. Geniş ürün yelpazesi ve yenilikçi ürünleriyle dikkat çeken yerli taze makarna markası, global pazara açılışını kutlamak ve yeni kurumsal kimliğini tanıtmak için bir lansman düzenledi.
Sonsuz çeşitliliği ve lezzetiyle herkes tarafından sevilen makarna, yenilikçi üretimlerle farklı damak zevklerine hitap ediyor. Uluslararası
Makarna Örgütü’nün paylaştığı
, Milano IULM Üniversitesi tarafından vücut fonksiyonlarını
n değerlendirildiği
çalışmada, kişilerin makarna yerken mutlu oldukları kaydedildi. 2022’de Korhan Şen tarafından kurulan ve kısa sü
rede büyüyerek 10 şubeye ulaşan taze makarna markası
Yummy Cheese Pasta, global pazara açılma süreçlerini taçlandırmak amacıyla Sapanca’da bir lansman gerçekleştirdi. Lansmanda markanın gelecek planları anlatılırken, kurumsal kimliği ve yeni logosu tanıtıldı.
Kuruldukları günden itibaren markanın temel değerleri arasında kalite, lezzet ve müşteri memnuniyetini
ön planda tutmayı amaçladıklarını dile getiren Yummy Cheese Pasta Kurucusu Korhan Ş
en, “Lansmanımızda tanıtımını yaptığımız yeni logomuz, modern ve şık tasarımıyla markamızın vizyonunu yansıtıyor. Düzenlediğimiz lansman markamızın gelişim sürecini ve gelecekteki hedeflerini paylaşmak iç
in de önemli bir platform oldu. Ulusal pazarda sergilediğimiz iddialı duruşumuzu global pazarda da hedefliyoruz” dedi.
“MAKARNA SEVERLER İÇİN YENİLİKÇİ ÜRÜNLER: KORNET PİZZA VE FETTUCCİNİ MAKARNA”
“Katılımcılarımızı
Sapanca’nın eşsiz doğasıyla buluşturarak inanılmaz bir deneyim sunduk” diyen Korhan Ş
en, “Etkinliğin en heyecan verici anlarından biri ise yeni ürünümüz kornet pizza ve ana ürünümüz olan fettuccini makarna ve soslarının tanıtımı oldu. Kornet pizza, geleneksel pizza lezzetini farklı bir sunumla birleştirerek, pizzaseverlere yepyeni bir deneyim sunuyor. Fettuccini makarna ve sosları
ise özenle hazırlanan ambalajlarıyla raflarda yerini alıyor. Bu yeni ürünler, Yummy Cheese Pasta'nın lezzet yolculuğunda
önemli bir d
önüm noktası olacak” ifadelerini kullandı.
“LEZZETİMİZİ DÜNYANIN DÖRT BİR YANINA TAŞIYACAĞIZ”
Türkiye’deki büyüme stratejisi kapsamında yeni şubelerinin Ankara, Erzincan, Sivas ve Tokat'ta açılacağını duyuran Yummy Cheese Pasta Kurucusu Korhan Ş
en, “Açılacak yeni şubelerle, markamızın lezzetini daha geniş kitlelere ulaştırmayı amaçlıyoruz. Ayrıca, yurt dışına açılma planlarımız doğrultusunda Irak, İran ve ABD'de master franchise anlaşmaları imzaladık. Global pazarda da yerimizi alarak lezzetimizi dünyanı
n dört bir yanına taşımayı hedefliyoruz” şeklinde konuştu.
“MÜŞTERİLERİMİZE HER ZAMAN EN İYİ ÜRÜNLERİ SUNMAYI HEDEFLİYORUZ”
Korhan Şen s
özlerini şu şekilde tamamladı:
“Müşteri memnuniyetini en ü
st düzeyde tutarak lezzetli ve yenilikçi ürünler sunmaya devam edeceğiz. Yeni logo ve kurumsal kimliğimizle hem yerel hem de global pazarda büyümeye ve markamızı daha geniş kitlelere ulaştırmaya kararlıyız. Gelecek d
önemde, Ar-Ge çalışmalarımı
za hız vererek, müşterilerimize her zaman en iyi ürünleri sunmayı hedefliyoruz. Markamızın başarı hikayesi, yenilikçi vizyonu ve güçlü değerleriyle devam edecek. Etkinliğimize katılan tüm misafirlerimize ve destek veren herkese teşekkür ederiz. Bu
özel günümüzde yanımızda olan tüm dostlarımıza ve iş ortaklarımıza minnettarız.”