Yazın kavurucu sıcaklarında serinlemek isteyenler, çözümü soğuk içeceklerde ararken; Türkiye’nin yenilikçi içecek markası PIN Drinks, Bali’de çekimlerini gerçekleştirdiği etkileyici reklam kampanyası ile 0 şeker 0 kalori içecek serisini izleyicilerin beğenisine sundu.
Buzlu çayların
öncülük ettiğ
i soğuk içecekler, sıcak yaz aylarının vazgeçilmezleri arasında yer alıyor. Türkiye’nin genç ve dinamik içecek markası
PIN Drinks de "0 şeker ve 0 kalori" içecek serisiyle pazara yenilikçi bir bakış açısı, tüketicilere yepyeni bir ferahlık deneyimi sunuyor.
Marka, kısa sü
rede çok sayıda tüketicinin favorisi olan yeş
il çay, beyaz çay ve siyah çay bazlı içeceklerini daha geniş kitlelere tanıtmak amacıyla, alanında ses getiren işlere imza atan fotoğrafçı Mehmet Turgut ve başarılı y
önetmen Emre Başaran’ın sanatsal perspektifini bir araya getirerek tropikal Bali manzaraları eşliğinde eğlence ve macera dolu çekimlere imza attı. Filmlerin müzik ve jingle’ı ise uluslararası arenada sayısız
ödü
le layık g
örülen, Hollywood projelerinden tanıdığımız besteci Rahman Altın’ın ustalık dolu dokunuşlarıyla hayat buldu. Yetenekli müzisyen, PIN Drinks için
özel olarak hazırladığı jingle ile markanın yenilikçi ruhunu ve dinamik enerjisini müzikle buluşturdu.
Reklamcılığın prestijli isimleriyle anlaşarak ilham verici bir proje ortaya koyduklarını belirten PIN Drinks CEO’su Emre Sever,
“Serinliğin Ötesinde” sloganıyla izleyicilerin beğenisine sunulan kampanya iç
in; “Markamızın
önde gelen içecek seçkisinden Cool Lime, Hibiscus Tea, Orange Mango ve Soğuk Ç
ay Ş
eftali’nin tanıtımını içeren 4 ana film ve bunların kısa versiyonlarından oluşuyor” dedi.
“ŞEKERSİZ VE KALORİSİZ İÇECEK DENİNCE AKLA GELEN İLK MARKA OLACAĞIZ.”
“Bali’de gerçekleştirdiğimiz bu
özel çekim, markamızın canlı ve heyecan verici karakterini en iyi şekilde yansıtan projelerden biri oldu.” diyen Emre Sever,
“Mehmet Turgut ve Emre Başaran’ın yaratıcı fikirleri sayesinde; '0 şeker 0 kalori’, renklendirici ve koruyucu içermeyen, aynı zamanda vegan ve glutensiz olan ürünlerimizin
özgün aromaları ve lezzetlerini kusursuz bir şekilde aktarabildik.
Emre Sever,
“Tanıtım ve pazarlama faaliyetlerimizle ürünlerimizin daha geniş kitlelere ulaş
ması ve daha fazla insanın lezzetlerimizle tanış
ması için çalışıyoruz. Şekersiz ve kalorisiz içecek denince akla gelen ilk marka olacağız.” dedi.
“Mehmet Turgut:
“PIN Drinks’in eşşiz içecekleri ve Bali’nin doğ
al güzellikleri arasında mükemmel bir sinerji oluşturduk.”
Bali’nin tropikal iklimine ve yüksek sıcaklıklara rağ
men büyük bir
özveriyle nefes kesici kareler yakaladıklarını vurgulayan Mehmet Turgut ise reklam kampanyası hakkında şunları s
öyledi:
“Yaz sıcaklarının vazgeçilmez eşlikçisi PIN’le yazın keyifli anlarını yakalayan bu filmlerde PIN Drinks’in eşşiz içecekleri ve Bali’nin doğ
al güzellikleri arasında mükemmel bir sinerji oluşturduk. Her sahneyi
özenle çalıştık. G
öz alıcı g
örüntülerle markanın ruhunu ve sunmayı hedeflediği yaşam tarzını etkileyici bir şekilde ortaya koymayı amaçladık.”