Türkiye’nin Gururu Arçelik Artık Tüm Dünyada!

Yayın tarihi: 15 Mart 2022 Salı 10:08 am - Güncelleme: 15 Mart 2022 Salı 10:08 am

Arçelik 1955 senelerinden günümüze kadar gelen çok eski bir firmadır. Arçelik servisi de yine firma ile birlikte kurulmuş ve müşterilerine en güzel hizmetleri vermiş. Günümüzde de hala büyük bir müşteri portföyüne sahip olan firma hizmet kalitesini kat ve kat artırarak bir dünya markası olmayı başarmıştır. 2020 senesinden itibaren tam 7 ülkede 18 üretim tesisi ile 11 markasıyla beraber 145’ten fazla ülkede ürün ve hizmet ağına sahiptir.

Arçelik servisi kaç günde gelir?

Evinizde kullandığınız Arçelik marka ev aletleriniz arıza yaptığı zaman arıza kaydı yaptırmak için Arçelik müşteri hizmetlerinizi aramanız gerekiyor. Müşteri hizmetlerini aradığınız zaman ilk olarak size arıza kaydı yapılmaktadır. Daha sonra 24 saat içinde geri dönüş yaparak müsait olduğunuz bir saat belirlenir ve arıza tespiti için en kısa sürede evinize servis elemanları gönderilir.
Arıza tespiti yapıldıktan sonra cihazınızın tamirini yapmak için tamirin gerçekleştirileceği alana makineniz götürülür. Cihazınızda eğer yedek parça değişimi yapılacaksa yedek parçanın temin edilme süresine göz önünde tutulursa 3 iş günü içinde ürününüz size geri teslim edilir. Arçelik servisi kaç günde gelir sorusuna bu şekilde cevap vermiş olduk.

Arçelik servis nereden bulurum?

Dünya markası olan Arçelik günümüzde Türkiye’nin her ilinde yer almaktadır ve aynı zamanda servis ekipleri de her yerde mevcut. Fakat evlerinde kullandıkları beyaz eşyaları bozulduğu zaman insanlar bir telaşa düşüyorlar ve Arçelik servisi nereden bulurum diye bir telaşa katılıyorlar. Hal böyle olunca da ne yapacaklarını şaşırıp kalıyorlar. Ama hiçbir şekilde telaşa girmeye gerek yok. Hemen Arçelik çağrı merkezini arayarak hemen arıza kaydı oluşturmanız halinde size en kısa sürede yetkili servis elemanları yönlendiriliyor ve sorununuz en kısa sürede çözülüyor.

Yetkili servis ücret alır mı?

Gününüzde pek çok insan yetkili servis ücret alır mı diye araştırma yapmaktadır. Çünkü evinize arıza tespiti için yönlendirilen ekip gelip arızanın ne olduğuna baktıktan sonra belli bir ücret almaktadır. Eğer ürününüzün garanti kapsamı hala dolmamış ise o zaman yetkili servis sizden her hangi bir ücret talep etmiyor. Tamamen ücretsiz bir şekilde garantili cihazlarınıza bakım, onarım, tamir işlemleri yapılıyor.

Yetkili servis tarafından talep edilen bu ücret tamamen yasaldır. Servisler uzak mesafeler katlederek bizlere hizmet vermek için geliyorlar ve bu ücreti almaları onların en doğal hakkı. Bazı insanlar bunun yasal olmadığını düşünse de tamamen yasal bir haktır.

Arçelik müşteri hizmetleri numarası kaç?

Arçelik müşteri hizmetleri için aranacak numara 444 0 888 dir. Bu numarayı aradığınızda karşınıza çıkan Menü şu şekilde;
1. Arçelik için biri
2. Beko için ikiyi
3. Grundig için üçü
4. Leisure için dördü
5. Altus için beşi
6. Diğer markalar için de 6’yı tuşlayınız
Bu menüde sayılanlardan Arçelik için 1’i tuşladığınızda sizi tekrar başka bir banda aktaracak ve oradan da
Beyaz eşya, kombi, klima ve küçük ev aletleri için 1
Elektronik ürünler için 2
İnternet siparişleriniz için 0’ı tuşlayınız
Müşteri temsilcilerine bağlanmak için lütfen bekleyiniz
Akıllı tahta için 4
Menüyü tekrar dinlemek için 5
Gibi menüsünden sonra bağlanarak işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.

Ayrıca Arçelik müşteri hizmetleri menüsünden Arçelik müşteri temsilcisine direk olarak bağlanmak için 444 0 888 numarayı aradıktan sonrasında sırayı ile 1 ve 1’i tuşlayıp bekleyeceksiniz. Arçelik müşteri hizmetleri numarası kaç sorusuna kısaca cevap verecek olursak 444 0 888 numarasını aradığınız zaman Beyaz eşyalarınızla ilgili bütün sorularınıza cevap alabilirsiniz.

Kaynak: https://arcelikservisi-izmir.com