Turkcell’den skandal ‘müşteri memnuniyeti’!

Yayın tarihi: 29 Ağustos 2020 Cumartesi 9:44 am - Güncelleme: 29 Ağustos 2020 Cumartesi 9:44 am

Gül isminde bir kişi kardeşinin kimliğini kaybettiğini ve cezaevine girdiğini belirterek “Kardeşim adına Turkcell’den hat açılmış. İptal etmek istiyoruz ama kardeşiniz arasın.” dendiğini belirtti.

Gül isminde biri sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda “25 gün önce kardeşim cezaevine girdi ve kimliğini kaybetti, onun adına Turkcell’den hat alınmış, üstelik kendisi kullanmıyor, ödenecek tutar 380’den 900’e çıkartıldı. Hattı iptal etmek istiyorum, edemezsiniz diyorlar. Kardeşim cezaevinde nasıl yapsın?” demesi üzerine Turkcell “Kaybolan kimliği ile kendisi adına açıldığını belirttiğiniz hattın yasal sahibi kardeşiniz olduğundan, gerekli süreçler doğrultusunda kendisinin bizimle iletişime geçmesi durumunda memnuniyetle yardımcı olacağımızı belirtmek isteriz.” dedi.