Üretken yapay zekanın editoryal niteliği yüksek içerik üretiminde pazarlama profesyonellerinin işini kolaylaştırdığını ifade eden yapay zeka ile içerik oluşturma platformu contety’nin Kurucu Ortağı Mehmet Muratoğlu, “Başta ajanslar olmak üzere, düzenli içerik ihtiyacı olan tüm kullanıcılar, OpenAI bilgilerini kullanarak maliyetlerini düşürebiliyor” ifadelerini kullandı.

Pazarlama profesyonellerinin büyük bir çoğunluğunun yapay zekayı rekabetin ön koşulu olarak gördüğünü ifade eden Mehmet Muratoğlu, Bloglar, ürün açıklamaları, reklam ve internet sitesi metinleri, sosyal medya mesajları gibi farklı içerikler, aktif pazarlama yapan tüm markaların en günlük ihtiyaçlarından biri. Üretken yapay zeka, editoryal niteliği yüksek içerik üretiminde pazarlama profesyonellerinin işini çok kolaylaştırıyor. Ayrıca pazarlama profesyonellerinin yüzde 88’i, yapay zekayı rekabetin ön koşulu görüyor” dedi.

YAPAY ZEKA, ARAMA MOTORU PERFORMANSINI İYİLEŞTİRİYOR

İstikrarlı bir içerik stratejisi için düzenli içerik üretiminin şart olduğunu, bunun da geleneksel yöntemlerle maliyetli olabildiğini belirten Mehmet Muratoğlu, “contety platformunu bu maliyetleri kısmak ve içerik pazarlamasının verimini artırmak isteyen herkes için tasarladık. İçerik üreticileri, dijital pazarlama uzmanları, e-ticaret sitesi sahipleri, ajanslar, eğitimciler; yapay zekanın içerik üretimi kapasitesinden contety ile yararlanabiliyor. Kullanıcı dostu arayüzü, sürekli genişleyen, farklı sektör ve içerik formatlarındaki şablon kütüphanesi sayesinde contety, SEO uyumlu içerik oluşturma süreçlerini zahmetsiz ve hesaplı hale getiriyor” diye konuştu.

“AYNI ANDA BİNLERCE MAKALE YAZDIRABİLİYOR”

SEO uyumlu bloglardan internet sitesi metinlerine, dijital reklam metinlerinden ürün ve hizmet açıklamalarına, rüya tabirlerinden yemek tariflerine, farklı içerik formatlarında çok sayıda şablona ev sahipliği yaptıklarının altını çizen Muratoğlu, “30’dan fazla dilde içerik oluşturabilen platformumuzda kullanıcılar, şablon olarak hazırlanan istemleri (prompt) kullanarak tek tek ya da toplu işlem yapabiliyor, aynı anda yüzlerce, hatta binlerce makale yazdırabiliyor. Başta ajanslar olmak üzere, düzenli içerik ihtiyacı olan tüm kullanıcılar, OpenAI bilgilerini kullanarak maliyetlerini daha da düşürebiliyor. İçerik oluşturma sırasında kendi geliştirdiği özgün şablonları kullanan platform, özgün içerik üretimini de mümkün kılıyor. Şablonlar, güncel trendler ve kullanıcı geri bildirimlerini takip edilerek sürekli güncelleniyor. Metinlerin yanı sıra görsel oluşturma ve metin seslendirme gibi özellikler de sunan platform, kullanıcıların bir içerik için ihtiyaç duydukları tüm varlıklara tek platformdan, özgün bir biçimde erişmesine olanak tanıyor” dedi.

Bugüne dek bin 500’den fazla müşterinin contety aracılığıyla 500 binden fazla içerik oluşturduğunu belirten Mehmet Muratoğlu, değerlendirmelerini şu ifadelerle sonlandırdı:

“Yapay zeka, pazarlama gibi iş alanlarını dönüştürmeye çoktan başladı. Uzmanlar, 2026’ya kadar online içeriklerin yüzde 90’ının yapay zeka tarafından üretilmiş olacağını öngörüyor. Platformumuz, bu hızla genişleyen pazarda içerik kalitesi ve çeşitliliği açısından farklılaşıyor. Kullanımı kolay arayüzüyle hesaplı ve uygun maliyetli yapay zekayı her seviyeden dijital okuryazarlığa sahip kullanıcı için erişilebilir kılan platform, içerik üreticilerinin, e-ticaret uzmanlarının, eğitimcilerin içerik üretimi ihtiyaçlarına verimli ve hızlı yanıt veriyor. Farklı sektör ve alanlarda hizmet veren, günde birkaç içerik ihtiyacı olan kullanıcılardan her gün yüzlerce içerik oluşturan kullanıcılara, çok geniş bir yelpazede kullanıcı portföyüyle öne çıkan platform, gelişmiş altyapısıyla kusursuz bir yapay zeka deneyimi sunuyor.”