Çinli firmalara karşı üstünlük sağlamak için yeni planını devreye sokuyor
19 Nisan 2022 Salı

Güney Koreli teknoloji devi, fiyat / performans modelleriyle Hindistan ve Çin gibi pazarlarda üstünlük sağlamak için kolları sıvamış durumda.
Yıllardan beri akıllı telefon pazarının zirvesinde aynı isim bulunuyor. Samsung. İkinciler sıklıkla değişmiş olsa da Samsung zirveden hiçbir zaman inmedi. Belki yılın belli bölümlerinde farklı markalar zirveye çıkmış olabilir. Lakin yılın geneline baktığımızda, seneyi lider olarak kapatan, en çok telefon satan isim hep Samsung oldu.
Güney Koreli şirket yakın bir zamana kadar hem Avrupa, hem de Asya pazarında lider konumdaydı. Fakat Çinli üreticilerin global pazardaki gücünü arttırması, Samsung’un elini zayıflattı. Öncelikli olarak Hindistan pazarındaki liderliğini kaybeden Samsung, ardından da Asya pazarındaki gücünü yitirdi.
Asya pazarının öneminin farkında olan Çinli üretici bu pazardaki liderliği tekrardan elde edebilmek için kolları sıvadı. Sızdırılan son bilgilere göre Samsung giriş segmentindeki uygun fiyatlı modellerle Asya pazarına tekrardan hakim olmak istiyor.
Elbette bu çok da kolay olmayacaktır. Malum Çinli üreticiler fiyat / performans kalibresinde hayli iddialılar. Dolayısıyla Samsung’un rakiplerini geçebilmek için hem kaliteli, hem de oldukça ucuz cihazlar üretmesi gerekiyor. Bu durum tüketici olarak bizlerin işine gelecektir. Daha uygun fiyatlara daha kaliteli telefonlar almamız mümkün olacaktır. Yine de bekleyip göreceğiz.
Benzer Haberler
Samsung yatırım planını açıkladı
26/05/2022 12:00
Galaxy Z Fold 4 bu kez de kamera özellikleriyle gündeme geldi
21/05/2022 8:00
Samsung elektrikli otomobil konusunda çekimser
20/05/2022 10:00
Samsung, müşterilerinin canını sıkacak bir haber paylaştı
17/05/2022 13:00
Apple, katlanabilir OLED ekranları test etmeye başladı
15/05/2022 15:00
Galaxy Z Flip 4 tasarımı hangi ürünü andırıyor?
15/05/2022 8:00