(İLANDIR)

Çoğu kişi için herhangi bir ürünü satın almasını sağlayan temel motivasyon ihtiyaçlar. Bununla birlikte, özellikle kasım ve aralık ayları gibi indirim ve kampanyaların yoğun olduğu dönemlerde ihtiyaçlarla birlikte indirim oranları ve promosyonlar etkili hale geliyor. Birçok kişi ihtiyaçlarını gidermek için bu dönemleri ve açıklanacak indirim oranlarını bekliyor.

Proje promocodius.com yöneticisi Alisa Sklyarova’ya göre “Yalnızca promosyon kodu, tüketicilerin bir ürünü satın almasını sağlamıyor. Bunun nedeni, acil ya da acil olması fark etmeksizin, ihtiyaçların alışveriş motivasyonu için öncelikli faktör olması. İhtiyaçların yanı sıra bir ürünün o dönem çok popüler olması, marka bağlılığı, güvenilirlik gibi bir dizi faktörden söz etmek mümkün.” Bununla birlikte Black Friday gibi indirim ve kampanya dönemlerinde durum oldukça değişiyor. Özellikle her markanın ve e-ticaret sitesinin katıldığı toplu indirim günlerinde tüketicilerin çoğu bu indirimlere ek olarak promosyon kodu da arıyor. Bu dönemde ihtiyaçların yanı sıra markalar, ürünler ve asıl fiyatlar ikinci plana düşerek indirim oranları alışveriş için ana motivasyon haline geliyor.

SATICILAR PROMOSYON KODLARINI İNDİRİM DÖNEMLERİNDE NASIL KULLANIR?

Daha çok müşteriye ulaşmak için kullanılabilecek araçlardan biri indirim dönemleri. Bu dönemde satıcıların yapabileceği en doğru hamle, olabildiğince çok indirim uygulamak ve promosyon kodlarının kullanımına izin vermek. Özellikle tüketiciler tarafından çok talep edilen bir ürüne indirim uygulandığında, tüketiciler indirim oranına bakmaksızın bu ürünü satın alma eğiliminde oluyor. Tam tersi olarak, fazla talep edilmeyen bir ürün içinse yüksek oranlarda indirim uygulandığında tüketiciler aynı şekilde bu ürünü satın almak istiyor. Bu nedenle indirim dönemlerinde önceden düşünmek, plan yapmak ve mevcut tekliflere soğukkanlılıkla bakmak önemlidir, böylece bu dönemdeki satın alımlar size yalnızca fayda sağlar. Promocodius, binlerce tanınmış ve önde gelen perakendeci için güncel kuponlar, fırsatlar ve indirimler sunan çevrim içi bir platformdur. 2016 yılında kurulmuştur. Ukrayna, Romanya, İsveç, Danimarka, Finlandiya, Norveç, İspanya, Meksika, Amerika Birleşik Devletleri ve Türkiye'de faaliyet göstermektedir.
Muhabir: Soner Bahadır