Türkiye’nin öncü kozmetik markası Pastel, tüketicilere yeni bir deneyim sunmak üzere hayata geçirdiği kişisel bakım markası PastelLab’ı
duyurdu. "PastelLab", kullanıcıları güzel ve sağlıklı bir cilde kavuşturacak ürünleri tek koleksiyonda buluştururken, güzellik ve cilt bakımı rutinlerine de yeni bir boyut kazandırıyor.
Sosyal medyanın da etkisiyle güzellik ve kişisel bakım rutinlerinin
önemi artarken, tüketicilerin eğilimleri sekt
örün dinamiklerini belirliyor ve büyümesini etkiliyor. Bunun temelinde tüketicilerin %
’sinin güzellik ve kişisel bakım ürünleri pazarında yaklaşık %
50’lik paya sahip olan cilt bakımı alanındaki yeni markaları denemek istemeleri yatıyor. Dinamikleri sürekli değişen bu rekabet ortamında dünya genelindeki sekt
ör liderleri, tüketicilerin beklentilerini karşılamak için
özel stratejiler geliştirmeye odaklanırken, yeni girişimleriyle de farklı bir d
öneme kapı aralıyor. Son olarak Türkiye'nin
öncü renkli kozmetik markası
Pastel, tüketicilere yeni bir deneyim sunmak üzere hayata geçirdiği kişisel bakım markası
PastelLab ile kullanıcıları
hem güzel hem de sağlıklı bir cilde kavuşturacak ürünleri tek koleksiyonda buluşturuyor.
“KULLANICILARIN CİLT BAKIM RUTİNİNDE ÖZEL BİR YER EDİNMEYİ AMAÇLIYORUZ”
Tüketicilerin doğ
al güzelliği
ön plana çıkararak sağlıklı bir cilde ulaşmalarını hedeflediklerini s
öyleyen
Pastel’in CMO’su
Jenia Pinto, prensiplerine dair şu açıklamada bulundu:
“Türkiye
’nin k
öklü kozmetik markası
Pastel’in bünyesindeki yeni kişisel bakım markamız
PastelLab ile güzellik algısını bilimsel bir yaklaşımla yeniden tanımlamaya odaklanıyoruz. Tüketicilerin onarıcı ve koruyucu cilt bakım rutininde
özel bir yer edinmeyi amaçlıyoruz. Koleksiyonumuzdaki cilt, dudak ve tırnak bakımına y
önelik ürünlerle cildin canlandırılmasına, arındırılmasına ve çevresel etkilerden korunmasına destek oluyoruz” dedi.
“KUSURSUZ GÖRÜNEN SAĞLIKLI BİR CİLT HERKESİN HAKKI”
Kişisel bakım ürünleri kullanan tüketicilerin sadece iyi g
örünmekle kalmayı
p, sağlıklı bir cilde sahip olması gerektiğini belirten
Jenia Pinto,
“Kişisel bakım ve güzellik ürünlerinin yalnızca iyi g
örü
nen değil, aynı zamanda sağlıklı bir cilt için üretilmesi gerektiğine inanıyoruz. Zaten sağlıksız bir cildin, ne kadar ç
ok ürün kullanılsa da tamamıyla ve kalıcı bir şekilde iyi g
örünen bir yapıya ulaş
ması mümkü
n değil. Bu yüzden, besleyici yağlar, bitkisel
özler ve yenilikçi aktif bileşenlerle zenginleştirdiğimiz koleksiyonumuzla, tüketicilerin hem sağlıklı hem de güzel bir cilde sahip olmasını sağlıyoruz. Gerçek güzelliğin kişinin kendine iyi bakmasıyla oluşabileceğine inanıyor ve ürünlerimizle güzellik anlayışını farklı bir boyuta taşıyoruz” ifadelerini kullandı.
“ÜRÜNLERİMİZ HEM FONKSİYONEL HEM DE SAĞLIKLI”
Koleksiyonlarındaki ürünlerin sadece Watsons mağazaları
nda, watsons.com.tr’de ve Watsons Mobil Uygulamasında yer aldığını aktaran
Pastel CMO
’su
Jenia Pinto’dan edinilen bilgilere g
öre, serideki cilt kategorisinde yer alan Pure Face Peeling Jel, mini kese etkisiyle cildi derinlemesine temizlerken, nemini koruyarak ışıltı kazandırıyor. Lip Scrub, dudakları ölü derilerden arındırarak canlı
ve pürüzsüz bir g
örünüm sağlıyor.
Sleeping Mask ise dudaklarda koruyucu bir tabaka oluşturarak uzun süre nemi hapsediyor ve düzenli kullanımla ince çizgileri azaltı
yor. Cuticle Nail Care Cream de tırnakları nemlendirirken hem koruyor hem de yeniliyor.
SADECE WATSONS’TA!
Watsons Türkiye Ticaret ve Pazarlama Direkt
örü Cem Demir
öz, yapılan iş birliği ile ilgili ş
u değerlendirmelerde bulundu:
“Watsons Türkiye olarak müşterilerimize 62 ilde 400’e yakın mağazamızla Watsons.com.tr ve Watsons mobil uygulamamızla 7/24 O+O (online + offline) hizmet veriyoruz. Dolayısıyla bu büyük ekosistemin içinde 7 ana kategori, 34 alt kategori olmak üzere 180 ürün grubunda faaliyet g
östererek çok büyük bir kitleye ulaşıyoruz. Pastel’in bünyesindeki yeni kişisel bakım markası
PastelLab’ın ise sadece Watsons’ta satılmasından dolayı büyük mutluluk duyuyoruz. Tüketicilerimizin de PastelLab’ı güzellik ve kişisel bakım rutinlerine ekleyeceğinden hiç şüphemiz yok. ”