Oppo küresel pazar payının yüzde 16’sını kaptı

Yayın tarihi: 21 Temmuz 2021 Çarşamba 8:30 am - Güncelleme: 20 Temmuz 2021 Salı 2:33 pm

Counterpoint Research raporuna göre, Oppo ve alt markaları küresel akıllı telefon pazarında Samsung’dan sonra ikinci sırayı korumayı başarırken, Apple yüzde 15 pazar payı ile üçüncü, Xiaomi ise yüzde 14 pay ile dördüncü oldu. 

Counterpoint’in kıdemli analisti Jene Park, “OPPO ve yan kuruluşlarının birleşik küresel akıllı telefon satışları, Nisan ve Mayıs aylarında Apple ve Xiaomi’yi geride bırakarak satıcıyı küresel olarak ikinci sıraya taşıdı” dedi.

Oppo

Analist ayrıca “OPPO ailesinin Huawei’den bu yana Çin’den gelen bir sonraki baskın marka olabileceğini” belirtti. Marka genellikle orta ve düşük seviye telefonları hedeflerken, Realme alt uç segmentlerde de rekabet ediyor. Öte yandan, OnePlus’ın Oppo ile yakın zamanda birleşmesiyle premium segmentlere yönelik cihazlar çıkardığını söyleyelim.

Oppo

Diğer iki marka Çinli akıllı telefon üreticisinin bir parçası olsa da, firmaların her biri bağımsız olarak çalışıyor ve kendi marka bilinirliğini artırmak için çalışıyor. Bu şimdiye kadar piyasada harika sonuçlar verdi. Merak edilen konu ise 3.çeyrekten itibaren tanıtılacak cihazlar ile beraber sıralamanın nasıl değişeceği bilindiği gibi 4 teknoloji devi de yeni amiral gemilerini tanıtmaya hazırlanıyor. Özellikle Apple’ın bu konuda yıl boyunca daha avantajlı olabileceğini söyleyelim.

Huawei Freebuds 4 kablosuz kulaklık ile mobil dünyanızı şenlendirin