Netflix, 2022’nin ilk çeyreğinde yaklaşık 200.000 abone kaybettiğini açıkladı. Bu, geçen yılki çeyrek başına milyonlarca kazanıma kıyasla keskin bir tezat oluşturuyor. Ancak yayın devi, pandeminin tek sebep olmadığını, altında yatan bir çok neden olduğunu düşünüyor.
Şirket, Disney+ ve Prime Video gibi çevrimiçi hizmetlerden daha sert rekabete işaret etti. Netflix hala mütevazı bir oranda pay kazanırken, “daha hızlı” büyümek istiyor. Firma ayrıca, hem kontrolü dışındaki teknoloji faktörleri hem de hesap paylaşımının bolluğu nedeniyle birçok abone kaybettiklerini düşünüyor. Netflix, 222 milyondan fazla ödeme yapan hane olduğunu, ancak bu hesapları paylaşan 100 milyondan fazla hane olduğunu söyledi.
Muhabir: ecevit bıktım