Ekonomik krizin üzerini örten yandaş medya da ‘boykot’ dedi

Yayın tarihi: 19 Nisan 2024 Cuma 12:38 pm - Güncelleme: 19 Nisan 2024 Cuma 12:39 pm

Haber: CEREN URAL

İktidar ekonomik krizin faturasını esnafa çıkarma peşinde. Sosyal medyada kafe ve restoranlar için iki günlük ‘boykot‘ kampanyası başlatılırken, iktidar medyası çağrıya manşetten sahip çıktı.

Türkiye iktidarın yanlış politikaları nedeniyle uzun süredir ekonomik krizle boğuşurken, fahiş fiyatlara karşı sosyal medyada bir kampanya başlatıldı. “Fırsatçılığa son vermek için herkesi katılmaya davet ediyoruz” denilerek yapılan çağrıda vatandaşların 20-21 Nisan’da kafe ve restoranlara gidilmemesi istendi. Sosyal medyada yayınlanan boykot çağrısına dair afişte “Küçülmüş porsiyonlar, kalitesi düşmüş içerikler ile bize sunulan fahiş fiyatlı yemeğe boykot!” ifadeleri kullanıldı. ‘#fahişyemeğeboykot’ etiketiyle gündem olan kampanyaya ünlü isimler de destek verdi.

Çağrının kim tarafından yapıldığı bilinmezken, Ticaret Bakanı Ömer Bolat’ın da canlı yayında “Kim fahiş fiyat uyguluyorsa vatandaşın onu boykot etmesi gerekir. Hem bize şikayet edebilir hem de alışveriş yapmayarak o işletmeyi cezalandırmak mümkün” açıklamasını yapması dikkat çekti.

AKP ekonomik krizin sorumluluğunu esnafa yükledi, Ticaret Bakanı da ‘boykot’a katıldı

İKTİDAR MEDYASI ‘FAHİŞ FİYATA ‘SİVİL BOYKOT’ DİYEREK SAHİP ÇIKTI

‘Boykot’ kampanyasına bugün de iktidar medyası sahip çıktı.

Çağrıyı manşetine taşıyan Hürriyet gazetesi ‘Kurabiye çıkan boykot’, Sabah gazetesi ise ‘Fahiş fiyata sivil boykot’ başlığını kullandı.

Türkiye gazetesi de boykot çağrısına ‘Fırsatçıya kilit en doğru karar’ diyerek destek verdi.

Takvim de çağrıyı internet sitesinde ‘Fahiş fiyatlı restoranlara boykot çağrısı! Sosyal medyada tepkiler çığ gibi büyüdü’ başlığıyla haberleştirdi.

Kaynak: TELE1