Disney+ 100 milyon aboneyi aştı

Yayın tarihi: 11 Mart 2021 Perşembe 9:00 am - Güncelleme: 10 Mart 2021 Çarşamba 1:08 pm

Walt disney akış hizmeti Disney+, 100 milyon aboneyi aştı. Şirket Salı günü yaptığı açıklamada, Netflix karşısında sembolik bir galibiyet kazandıklarını söyledi. 

Online platformlarda tüketici hakimiyeti için rekabet sürüyor. Disney+, faaliyet gösterdiği ilk 16 ayda 100 milyon aboneye ulaştı. “The Mandalorian” ve “WandaVision” gibi hayranların favorilerinı içeren hizmet, şirketin 2024 yılına kadar 260 milyon aboneliğe ulaşmasını hedefliyor. Şirket en son 2 Ocak itibarıyla 94,9 milyon abone bildirdi.

Disney+

Disney İcra Kurulu Başkanı Bob Chapek Salı günü bir hissedarlar toplantısında Disney’in her yıl hizmete 100’den fazla yeni başlık eklemek gibi yüksek bir hedefi belirlediğini belirtti. Önde gelen yayın platformu Netflix, Ocak ayında 203,7 milyon aboneye sahip olduğunu söylemişti. Disney’in Amazon Prime Video gibi rakiplerinden daha hızlı olan muazzam büyümesi, şirketin ülke çapında karantina emirleri verildiğinde iyi bir zamanlamayla hizmete başlaması. Ayrıca, insanların evde izlemek isteyecekleri showları bünyesinde toplaması. Disney+, devasa film ve TV şovu kitaplığı ile aylık 6,99 $ ‘lık tanıtım fiyatı ile piyasaya sürüldü. (Bu fiyat bir ay içinde 7,99 dolara mal olmaya başlayacak.)

Şovlarını aşırı bir bölüm yığınında yayınlamak yerine, Disney, “WandaVision” ın yeni bölümlerini ve diğer hitleri haftadan haftaya dağıttı. O ve “The Falcon and the Winter Soldier” gibi diğer Marvel şovları, sonraki sinema filmlerinde oynanacak daha büyük anlatılara yer veriyor. Bu nedenle hayranlar kaçırmak istemedi. Bu da yayın akışının büyümesine yardım etti. Disney’in önümüzdeki yıllarda yayınlamayı planladığı düzinelerce dizi ve film, büyük ölçüde sevilen karakter kütüphanesine dayanıyor. Peter Pan, Luke Skywalker ve Moana bunlardan bir kaç tanesi.

Resident Evil Village için Japonya’da sansür gündemde