Coca-Cola, 'Spiced' ve 'Spiced Zero Sugar' ürünlerinin piyasaya sürüldükten yalnızca yedi ay sonra üretimini durdurma kararı aldığını açıkladı.

ABD merkezli içecek markası Coca-Cola, 'Spiced' ve 'Spiced Zero Sugar' ürünleri ile ilgili dikkat çeken bir karar aldı. Firma, ürünlerin piyasaya sürüldükten yedi ay sonra üretimlerini durdurmaya karar verdi.

Sözcü'nün haberine göre, şirketten yapılan açıklamada, "Tüketicilerimizin beğenilerini sürekli olarak gözden geçiriyor ve ürün yelpazemizi buna göre ayarlıyoruz" denildi.

İLK YENİ KALICI ÜRÜN EKLEMESİYDİ

Bu tatlar, ABD ve Kanada raflarında 19 Şubat’ta yerini almıştı ve Coca-Cola'nın Kuzey Amerika portföyüne üç yıl sonra yaptığı ilk kalıcı eklemeydi. Coca-Cola, bu ürünlerin neden kaldırıldığına dair kesin bir açıklama yapmadı ancak bunun hızla piyasaya sürülmesiyle ilgili olabileceği tahmin ediliyor.

Coca-Cola Kuzey Amerika Pazarlama Şefi Shakir Moin, şubat ayında yaptığı açıklamada, bu ürünün yalnızca yedi hafta içinde geliştirildiğini belirtmişti. Oysa yeni bir içecek geliştirme süreci genellikle bir yıl sürüyor. Ayrıca, tüketicilerin bu tada beklenen ilgiyi göstermemiş olması da olası bir neden olarak görülüyor.

Coca-Cola, özellikle genç tüketicilerin ilgisini çekmek için sınırlı sayıda üretilen koleksiyonlarla denemeler yapıyor. 2022’de piyasaya sürülen sekiz Coca-Cola Creations tadı ve yakın zamanda sunulan Oreo aromalı Coca-Cola bu girişimlerden sadece bazıları. Ayrıca, şirket alkollü içecek portföyünü de genişletiyor. 2021 yılında ABD’de piyasaya çıkan Topo Chico Hard Seltzer ve Bacardi Limited ile iş birliği yaparak Avrupa ve Meksika'da 2024'te satışa sunulacak hazır rom ve kola kokteyli bu genişlemenin örnekleri arasında yer alıyor.

Kamuda üst düzey atamalar Resmi Gazete'de Kamuda üst düzey atamalar Resmi Gazete'de

https://tele1.com.tr/rekabet-kurumundan-coca-colaya-272-milyon-tl-ceza-757611/

Coca-Cola, 'Spiced' ve 'Spiced Zero Sugar' ürünlerinin piyasaya sürüldükten yalnızca yedi ay sonra üretimini durdurma kararı aldığını açıkladı.

Kaynak: alinti