Tayvan menşeli çay reçetesine sahip bubble tea, İzmirlilerin radarına girdi. Bubble tea’ye özel mekan konsepti yaratarak ilk olarak İzmir’de açan Freelance Group, içecek alışkanlıklarını değiştirme hedefiyle geliyor.
Yeme içme sekt
örünü bir d
önem etkisi altına alan lokma, süt mısır, çiğk
öfte, kahvenin ardından, şimdi de İzmir’
de gü
n geçtikçe popülerleşen
“bubble tea” trendleri zorluyor. Freelance Group’un Kurucusu Hüseyin Baş
aran, İzmir’deki çok sayı
da işletmelerinin yanına eklemiş olduğu yeni girişimi Bobanova Tea ile farklı tarifleri ve renkli sunumlarıyla, Tayvan menşeli
bubble tea’ye
özel bir konsept yaratıyor ve ilk olarak İzmir’de deniyor.
Bubble tea’nin tek seçenekli sıradan bir içecekten daha fazlası olduğunu s
öyleyen Hüseyin Baş
aran, müşterilerine zengin bir menü sunarak sekt
öre yeni bir soluk getirmeyi hedefliyor.
ASYA’DAN DÜNYAYA YAYILAN YENİ TREND: BUBBLE TEA
Tayvan'da 1980'lerde ortaya çı
kan "bubble tea"nin son yıllarda dünya genelinde yaygınlaşarak geniş bir kitleye hitap etmeye başladığını s
öyleyen Hüseyin Baş
aran, çay, süt veya kahve bazlı hazırlanabilen bu renkli iç
eceğin İzmir de dahil olmak üzere dünya genelinde artan popülaritesini şu s
özlerle anlattı
: "Bubble tea, özellikle gençler tarafından tercih edilen eğlenceli ve lezzetli bir içecek. Sıradan içeceklerin dışında bir deneyim sunması
ve kahve, süt, meyve suyu, ş
eker gibi farklı tatlarla birleştirilerek damak zevkinde keşif yolculuğ
una çıkarmasıyla
gençlerin ilgisini çekiyor. Biz de Freelance Group olarak gençlerin merak duyduğu bu iç
eceği yerelleştirmek ve kendimize
özgü bir tat oluşturmak için Bobanova isimli mekanımızın açılışını yaptık. Burada müşterilerimize en taze malzemelerle hazırladığımız zengin bir menü sunuyoruz. Gençlerin sıcak ve samimi bir kafe ortamındaki sohbetine b
ubble tea menümüz ve çok sevilen tatlımız Bobamag
’la eşlik ediyoruz
."
BUBBLE TEA İLE SEKTÖRÜN DİNAMİKLERİNİ DEĞİŞTİREECEKLER
Renkli ve ilginç sunumlarının sosyal medyada paylaşılan fotoğraf ve videoları sayesinde organik şekilde geniş bir kitleye ulaştıklarını ifade eden Hüseyin Baş
aran, s
özlerini şu şekilde sonlandırdı:
“Sayıları hızla artan kafeler, kahve tüketimini artırarak adeta geleneksel Türk ç
ayını tahtından etti. Ç
ay, dünya genelinde de giderek popülerleşen bubble tea ile adeta geri d
önüyor! Biz de Bornova Küçü
kpark’ta bu konsepti üniversiteli gençlerin sosyalleşebileceği bir kafe ortamında hayata geçirdik ve müşterilerimize lezzetli, kaliteli ve
özgün b
ubble tea çeşitleri sunmaya başladık. Amacımız, b
ubble tea kültürünü İzmir'de yaygınlaştırmak, diğer şehirlere taşımak ve sekt
öre yeni bir soluk getirmek. Yenilikçi girişimimiz Bobanova, yaratıcı ve oldukça 'fotojenik' atmosferiyle İzmir
’in en popüler buluşma noktalarından biri olmaya aday.”