Apple, hizmetleri etkileyen kesintiyi çözdü

Yayın tarihi: 23 Mart 2022 Çarşamba 9:12 am - Güncelleme: 23 Mart 2022 Çarşamba 9:12 am

Pek çok Apple servisi, Pazartesi öğleden sonra erken saatlerde kesinti yaşadıklarını duyurdu. Ancak teknoloji devi şimdi bu problemi çözdü.

Apple’ın sistem durumu sayfasına göre onaylanmış sorunları olan hizmetler arasında iMessage, bazı Apple Haritalar hizmetleri, iCloud Mail, iCloud Anahtar Zinciri, App Store, AppleMusic, Apple TV Plus ve Podcast’ler yer alıyor. Ancak bugün itibarıyla şirket sorunların çözüldüğünü söylüyor. Apple, problemin neden kaynaklanmış olabileceğine dair yorum talebine yanıt vermedi.

kesinti

 

Kulanıcılar iMessage ve diğer önemli hizmetlerle ilgili çeşitli sorunlar yaşadı, ancak sorunlar herkesi eşit şekilde etkilemedi. Bloomberg’den Mark Gurman ayrıca Apple’ın kurumsal ve perakende sistemlerinin de kapalı olduğunu bildirdi. Bu da bazı Apple Store çalışanlarının işlerini kağıt üzerinde yapmak zorunda olduğu anlamına geliyor. Bazıları Apple’ın işletme yöneticisi portalına giremediklerini bildirdi. WhatsAppBetaInfo’dan bir tweet, sorunların diğer uygulamaları bile etkilediğini ortaya koyuyor: örneğin, sohbet geçmişinizi iCloud’a yedeklemeye çalışmak bile problem haline geldi. Şirket hizmetlerini etkileyen problem ile kullanıcı deneyiminde yaşanan düşük kalite hakkında resmi açıklamalarda bulunmadı. Ancak Apple’ı en son sunduğu iOS güncellemesinden de memnun olmayan çok fazla kullanıcı mevcut. Kullanıcılar hızla biten şarj problemi gibi deneyimi olumsuz etkileyen problemlerle karşılaşıyor. Teknoloji devi şu anda güncelleme ile gelen problemleri de çözmeye çalışıyor desek yanlış olmaz.

Şahan Gökbakar duyurdu: Recep İvedik 7 geliyor