Akbank’tan KAP’a ikinci açıklama

Yayın tarihi: 8 Temmuz 2021 Perşembe 11:56 am - Güncelleme: 8 Temmuz 2021 Perşembe 12:02 pm

Akbank, yaklaşık iki günlük ‘arıza’nın ardından normale döndü. Banka, Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yeni açıklama yaptı.

Yaklaşık iki gündür kesintilerin yaşandığı Akbank’ta işlemler normale döndü. Banka, tüm hizmetlerin devreye alındığını duyurdu. Banka ayrıca şubelerin 8-9 Temmuz’da öğle arası dahil saat 19.00’a kadar hizmet vereceğini açıkladı. Bankadan konuyla ilgili Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yeni açıklama yapıldı.

Açıklamada, “7 Temmuz 2021 tarihli açıklamamız ile bankamızda yaşanan teknik sorun hakkında kamuoyuna bilgi verilmiş, ilgili birim ve teknoloji iş ortaklarımızın çözüm için çalışmalarına devam ettiği belirtilmişti” hatırlatması yapılarak, şöyle denildi:

“Yapılan çalışmalar neticesinde söz konusu kesintiler giderilmiş olup, hizmetlerimiz tüm kanallarımızda devam etmektedir. Bu süreçte müşterilerimiz yaşanan mağduriyetlerin giderilmesi için aldığımız önlemlere akbank.com’dan ulaşabilmektedir.”

Akbank’tan son açıklama

KAP’A YAPILAN İLK AÇIKLAMADA ‘SİBER SALDIRI DEĞİL’ DENİLMİŞTİ

Banka konuyla ilgili KAP’a yapılan ilk açıklamada, “Durumun siber saldırıdan kaynaklandığına dair internet ve sosyal medyada yapılan paylaşımlar gerçeği yansıtmamaktadır. Bankamız ve müşterilerimizin bilgi ve kayıtlarına ilişkin herhangi bir güvenlik problemi bulunmamaktadır, sorunun giderilmesini takiben işlemlerimiz devam edecektir” denilmişti.

Akbank’tan kesinti sonrası mesai saatlerinde değişiklik: İşte yeni saatler