Akbank evden çalışmayı kalıcı hale getiriyor

11 Şubat 2021 Perşembe

Akbank evden çalışmayı kalıcı hale getiriyor

Koç Holding’ten sonra Sabancı Grubu şirketlerinden Akbank da evden çalışmayı kalıcı hale getiriyor. Akbank Genel Müdürü Hakan Binbaşgil, “İşin geleceğine cesur bir adım atıyoruz” diyerek,  salgın sonrası çalışma düzenini, “uzaktan çalışma”, “hibrit” ve “ofisten çalışma” şeklinde üç farklı şekilde tasarladıklarını açıkladı.

Koronavirüs salgınıyla yaygınlaşan dijitalleşme ve uzaktan çalışma modelleri büyük bir hızla kalıcı hale getiriliyor. Akbank Genel Müdürü Hakan Binbaşgil, salgın sonrasında yepyeni bir çalışma modeline geçtiklerini belirterek, “Çalışma düzenimizdeki esnekliği artık kalıcı hale getiriyoruz” dedi.

“SALGIN SONRASI ÇALIŞMA DÜZENİNİ ÜÇ ŞEKİLDE TASARLADIK”

Binbaşgil, salgın sonrası çalışma düzenini, “uzaktan çalışma”, “hibrit” ve “ofisten çalışma” şeklinde üç farklı şekilde tasarladıklarını aktararak, şunları kaydetti:

“Bankacılığı kalıplarından çıkardığımız gibi çalışma hayatını da kalıplardan çıkaran bir modeli benimsedik. Yeni çalışma düzenimizle artık her yer Akbank. Bu yeni çalışma düzeni bankamıza yeni açılımlar da getirecek. Farklılaşacak hizmet kalitesi, verimlilik ve çeviklik düzeyi ile bankamızın müşteri kazanım ve büyüme hızı daha da artacak. Geleceğin çalışma modelini Akbank’ta bugünden uygulamaktan büyük heyecan duyuyoruz. Güçlü teknolojik altyapımız ve nitelikli çalışanlarımız sayesinde bankamızın hizmet kalitesi, işlem adetleri, verimlilik seviyesi ve çalışan bağlılığında önemli artışlar yaşandı.

Bu vizyoner hamleyi de çalışma arkadaşlarımızın yüksek performansına ve teknolojimizin gücüne güvenerek yapıyoruz. Akbank’ta, yüksek iş disiplini ve yetkinliklere sahip Türkiye’nin en iyi bankacılarıyla çalışıyoruz. Nereden çalışırlarsa çalışsınlar, çalışma arkadaşlarımın müşterilerine en iyi bankacılık hizmetini vereceklerine, kurum kültürümüzü yaşatacaklarına, her zamanki gibi önemli başarılara imza atacaklarına inancım tam. Salgın sürecindeki yüksek ve başarılı performansımız da bunun en iyi göstergesidir.”

“ÜÇ FARKLI MODEL…”

Anapa, “Biz Akbank olarak üç farklı iş modelimizle geleceğe hazırız; müşterilerimize birebir ve yüz yüze hizmet verdiğimiz şubelerimiz yerinden çalışmaya devam edecekler, Genel Müdürlük ekiplerimizin ise yüzde 52’si uzaktan, yüzde 36’sı hibrit düzende, yüzde 12’si ise ofisten çalışacaklar” dedi.

Anapa, “Bunun en etkin şekilde sürdürülmesi, Akbank kültürünün aramıza yeni katılacaklar da dahil her bir çalışanımız tarafından hissedilmesi ve yaşatılması, uzaktan çalışma sırasında iş-özel yaşam dengesinin kurulması gibi alanlarda çalışmalarımızı yoğunlaştırıyoruz. Farklı çalışma modellerinde çalışan arkadaşlarımızın bir araya gelebilmesi için platformlar tasarlıyor, aynı zamanda banka lokasyonlarında uzaktan çalışan ekiplerin fiziken bir araya gelerek çalışmalarına olanak sağlayacak ortak çalışma alanlarını planlıyoruz” değerlendirmesini yaptı.

Benzer Haberler