Adidas geçtiğimiz dönemlerde metaverse evrene giriş yapmıştı. Kendi markasını metaverse evrende de kuran şirket ürünlerinin patentlerini almaya başlamış ve NFT işine girmişti.
Rakam, bu kadar iyi bilinen bir marka için fazla gelmeyebilir, ancak Adidas, yılın son çeyreğinde 538.4 milyon dolarlık bir kâr elde etti. Bu da sınırlı sayıda dijital sürümden kazanılan 23 milyon doları önemli hale getiriyor. Bunun gibi daha fazla satış, Adidas’ın alt çizgisini doldururken,
NFT’lere daha fazla öncelik verilmesine sebep olabilir.
Sonuç olarak daha fazla NFT yayınını görme şansınız var, bundan sonra meta veri kaynaklarına daha fazla katılımdan bahsetmiyorum bile. Adidas’ın çok fazla seçeneği olduğu söylenemez.
Nike, RTFKT’yi tam olarak NFT’ler ve ayakkabı gibi metaverse koleksiyonları ile olan ilişkisini derinleştirmek için satın aldı ve Adidas, en belirgin rakiplerinden birine karşı gelmezse zeminden vazgeçme riskiyle karşı karşıya. Ancak bundan sonra dünyanın gidişatında metaverse kavramının hayatımıza daha fazla dahil olacağı göz önüne alınırsa Adidas’ın bu kapsamda çalışmalarını artırmasını bekleyebiliriz. Şirketin sıradaki hamleleri yeni yılda ortaya çıkacaktır.